Paprasti žaidimai kortomis – Džinas, Binoklis, Atmintis

Kai norisi pailsėti ir atsipalaiduoti, bet drybsojimas ant sofos prie televizoriaus jau įgrisęs, gali išbandyti labai nesudėtingus, paprastus ir trumpus kortų žaidimus.

Taisykles perprasi greitai – ypatingai sunkių skaičiavimų ar strategijos neprireiks, teliks atsipalaiduoti ir imti dėlioti kortas. Tad štai 3 visai paprasti žaidimai kortomis – Džinas, Binoklis ir Atmintis, kurie lygiai taip pat kaip ir sudėtingi kortų žaidimai neleis nuobodžiauti!

paprastas kortų žaidimas

Paprastų kortų žaidimų klausimai

❓Kokio amžiaus žaidėjas gali žaisti šiuos paprastus kortų žaidimus?

Šie paprasti kortų žaidimai tinkami įvairaus amžiaus žaidėjams.

❓Kiek žmonių gali žaisti žaidimus - Atmintį, Džiną ir Binoklį?

Atmintį, Džiną ir Binoklį gali žaisti 2 ir daugiau žaidėjų.

❓Kiek reikės kortų, norint žaisti Atmintį ir Džiną?

Žaidimui reikės įprastos 52 kortų kaladės.

❓Kiek reikės kortų, norint žaisti Binoklį?

Kortų žaidimas Binoklis žaidžiamas su 24 kortų kalade.

❓Kas tampa kortų žaidimų Džino ir Binoklio laimėtojais?

Laimėtoju tampa tas, kuris pirmasis surenka sutartą taškų skaičių.

📖 Turinys

Paprastas kortų žaidimas Atmintis

Žaidimas „Atmintis“ paprastai būna vienas pirmųjų kortų žaidimų, kurių išmokstama vaikystėje. Dažniausiai tai kortų žaidimas dviem žaidėjam. Šis žaidimas leidžia ne tik gerai susipažinti su kortomis, tačiau, kaip ir sufleruoja pavadinimas, lavina žaidėjų atmintį. Reikia pabrėžti, kad lavina ir regimąją, ir trumpalaikę atmintį, gerina koncentraciją, gebėjimą susitelkti į detales bei daug kitų dalykų. Nors dažniausiai paprasti žaidimai žaidžiami vaikų, negalvok, kad šis skirtas tik jiems! Suaugę neretai pamiršta, kad jų atmintį taip pat reikia treniruoti, todėl žaisdami „Atmintį“ prieš vaikus pralaimi. Tad nesiliauk tobulėti ir pasinerk į smagų žaidimą!

Kokio amžiaus žmogui tinka šis žaidimas? Gali žaisti tiek vaikai, tiek suaugę.

Kiek žmonių gali žaisti? 2 ir daugiau.

Kiek reikės kortų? 52 kortų.

Kaip laimėti? Turėti gerą atmintį!

Nuo ko pradėti?

Žaidimui reikės 52 kortų kaladės. Kortas gerai išmaišyk ir sudėliok ant stalo ar žemės užverstas. Paprastai dėliojama 4 eilėmis po 13 kortų, tarp jų paliekant kelių centimetrų tarpus. Įsitikink, kad paviršius, ant kurio dėlioji kortas, yra lygus – kortos negali pasvirti ar kokiu kitu būdu atskleisti, ką slepia po nugarėlėmis. Paprastai žaisti pradeda jauniausias žaidėjas, tačiau galima sutarti, kad tai padarys ir kortų maišytojui iš kairės sėdintis asmuo.

paprastas kortų žaidimas atmintis

Pradedame žaisti!

Žaidimo esmė yra rasti kuo daugiau vienodų, į poras tinkančių kortų.

Kokios kortos yra laikomos vienodomis? Paprastai žaidžiama pagal taisykles, kuriose kortos turi atitikti savo spalva ir rangu. Pavyzdžiui, gali būti tokios kortų poros: vynų šešakė ir kryžių šešakė, būgnų dviakė ir širdžių dviakė, kryžių berniukas ir vynų berniukas, širdžių tūzas ir būgnų tūzas ir taip toliau. Tad jei tokią porą radai, tau pasisekė.

Įsivaizduok, kad tu pradedi žaidimą. Tau reikia atversti bet kurią pasirinktą kortą. Versti reikia atsargiai, kad nekliudytum šalia esančių kortų. Kai atversi pirmąją, turėsi pasirinkti ir atversti antrąją kortą. Pasirinkta korta gali būti bet kuri iš visų išdėliotųjų. Svarbiausia, turi stengtis atversti tokią kortą, kuri sutaptų su pirma atversta. Pirmajam žaidėjui yra sunkiausia, kadangi jis net nenutuokia, kur yra kokia korta ir pasirinkimą atlieka spėjimo būdu. Tad nenusimink, jeigu greitai nepavyks rasti vienodų kortų poros. O jeigu tau pasisekė ir abi atverstos kortos sutampa, gali jas pasiimti sau ir tuomet versti dar dvi kortas. Galėsi kortas versti tol, kol suklysi ir atversi nevienodas kortas. Jeigu tavo atverstos kortos nesutampa, užversk jas toje pačioje vietoje, kurioje jos buvo ir ėjimą perleisk tau iš kairės sėdinčiam žaidėjui.

Žaidimas taip žaidžiamas ratu pagal laikrodžio rodyklę tol, kol ant stalo nebelieka nei vienos užverstos kortos. Tuomet žaidėjai turi suskaičiuoti, kiek kortų porų jiems pasisekė rasti. Be abejo, žaidimą laimi tas, kuris turi surinkęs daugiausiai kortų porų. Jeigu paaiškės, kad tu surinkai mažiausiai kortų, siūlome susimąstyti apie savo atminties kokybę ir ją gerinti dar kartą sužaidžiant žaidimą „Atmintis“.

Kaip laimėti?

Na, tarkime, tau pavyko rasti vieną vienodų kortų porą, tačiau antrasis bandymas buvo nesėkmingas, todėl eilė perėjo kitam žaidėjui. Tam, kad žaidimas iš tiesų lavintų atmintį ir būtų įdomus, visi žaidėjai turėjo stebėti tavo verčiamas kortas ir stengtis jas įsiminti. Pavyzdžiui, jei žaidėjas po tavęs atvertė būgnų dviakę, jis turi prisiminti, ar kuris nors kitas prieš tai žaidęs žaidėjas nebuvo atvertęs į poras tinkančios širdžių dviakės. Jei buvo, tuomet reikia „atgaminti“, kurioje vietoje yra reikalinga korta. Atrodo paprasta, tačiau prasukus kelis žaidimo ratus tampa aišku, kieno atmintis šiek tiek kliba. Jeigu nori laimėti šį žaidimą, sek kiekvieno žaidėjo veiksmus bei pasikliauk savo atmintimi ir nuojauta. Jeigu atsimeni, kur yra tau reikalinga korta, puiku! Tačiau jeigu neturi žalio supratimo, tuomet pasikliauk savo instinktais ir atversk tą kortą, apie kurią pagalvojai pirmiausiai. Intuicija dažnai būna teisinga!

Kiti žaidimo būdai

Visko gali būti, kad daug kartų žaidžiant tokį paprastą žaidimą jis gali atsibosti. Laimei, žaidimą „Atmintis“ galima žaisti keliais skirtingais būdais – įprastas žaidimas su kortomis, žaidimas internete ar net kazino, kuriame gali išlošti ir pinigų.

Bet kuri spalva. Ši versija labiausiai tinka jauniesiems žaidėjams, mat suaugusiems gali pasirodyti šiek tiek per lengva. Žaidžiant pagal šią versiją, vienodų kortų pora gali būti tokio paties rango ir bet kurios spalvos. Pavyzdžiui, kryžių triakė ir vynų triakė, būgnų septynakė ir vynų septynakė, kryžių berniukas ir širdžių berniukas ir t.t.

Sudėtingiausias. Žaidžiant pagal šią versiją, pasirinktą kortą, kuri tau netiko į porą, gali padėti ne atgal į tą pačią vietą, o bet kur kitur. Tai gerokai apkartina kortų įsiminimą, tačiau atminties mankšta nuo to tampa tik dar kokybiškesnė.

žaidimas memory online

Zebras. Šioje versijoje porą sudaro tokio paties rango, bet skirtingų spalvų kortos. Pavyzdžiui, būgnų septynakė ir vynų septynakė, kryžių berniukas ir širdžių berniukas, vynų tūzas ir širdžių tūzas ir t.t.

Dvi kaladės. Šis žaidimo būdas tiks jau pažengusiems žaidėjams, kuriems viena kortų kaladė kelia žiovulį. Dvi 52 kortų kalades (iš viso 104 kortas) išdėliok 8 eilėmis po 13 kortų. Žaidžiant šią versiją, porą turi sudaryti dvi identiškos kortos – tokios pat rūšies ir rango. Pavyzdžiui, kryžių triakė ir kryžių triakė, būgnų berniukas ir būgnų berniukas, vynų dešimtakė ir vynų dešimtakė ir t.t.

Spagečiai. Įsivaizduok, kad iš puodo ant žemės išdrebi išvirtus spagečius – būtent taip ant stalo sudėliok užverstas kortas. Kuo labiau padrika, tuo geriau. Taisyklingos formos nebuvimas gerokai apsunkins kortų įsiminimą.

Prašmatnusis. Žaidimo sudėtingumo ši versija nekeičia, tačiau suteikia žaismingą įvairovės prieskonį. Kortų dalintojas gali kortas išdėlioti pasirinkta forma: kvadrato, apskritimo, piramidės, kryžiaus ir t.t.

Paprasti žaidimai – Džinas ar Ramsas?

Dviem žmonėm skirtų kortų žaidimų draugijoje dar vienas paprastas kortų žaidimas Džinas yra vienas iš naujesnių – jis atsirado 1909 metais Amerikoje. Džinas yra kito kortų žaidimo Ramso atšaka, todėl gali dažnai matyti jį vadinamą „Gin Rummy“. Vos Džinui atsiradus jis kaip mat išpopuliarėjo, o šiais laikais jis yra itin mėgstamas internetinių žaidimų gerbėjų tarpe. Šio žaidimo taisykles perprasi labai lengvai ir greitai, o po to leisiesi į atminties bei strateginio mąstymo lavinimo kupiną kelionę. Nors žaisti išmoksi greitai, suprasti, kaip žaisti kuo geriau, gali ir užtrukti. Paprasti žaidimai – paprastos taisyklės, tad nieko nelauk – griebk draugą ir pats pamatyk, kodėl Džinas yra toks mėgstamas!

Kokio amžiaus žmogui tinka šis žaidimas? Gali žaisti tiek vaikai, tiek suaugę.

Kiek žmonių gali žaisti? 2 žaidėjai.

Kiek reikės kortų? 52 kortų.

Kada laimėsi? Kai pirmasis surinksi sutartą taškų skaičių.

Nuo ko pradėti?

Pirmiausia, turėk omenyje, kad šiame žaidime kortų rangas (nuo mažiausio iki didžiausio): tūzas, dviakė, triakė, keturakė, penkakė, šešakė, septynakė, aštuonakė, devynakė, dešimtakė, berniukas, dama, karalius. Kortų vertė yra tokia: tūzai yra verti 1 taško, berniukas, dama, karalius yra verti 10 taškų, o likusios kortos yra vertos tiek taškų, kokiu skaičiumi yra pažymėtos (pavyzdžiui, septynakė verta 7 taškų, dešimtakė – 10 ir taip toliau).

Džiną laimėsi, kai pirmas surinksi sutartą taškų skaičių. Paprastai žaidžiama tol, kol kažkuris žaidėjas surenka 100 taškų. Žaidžiant Džiną yra svarbu surinkti kuo daugiau kortų kombinacijų ir turėti kuo mažiau kortų, kurios netinka jokiai kombinacijai. Kombinacijos gali būti tokios: 3 arba 4 vienodo rango kortos (pavyzdžiui, 2 ♠, 2 ♥, 2 ♣ ar 7 ♥, 7 ♣, 7 ♦ ir kt.) bei 3 arba daugiau vienodos rūšies paeiliui didėjančių rangų kortos (pavyzdžiui, 2 ♠, 3 ♠, 4 ♠ ar 8 ♦, 9 ♦, 10 ♦ ir kt.). Įsidėmėk, kad viena korta gali dalyvauti tik vienoje kombinacijoje.

Prieš pradėdami žaisti, nuspręskite, kuris žaidėjas dalins kortas. Pirmąjį kartą tai gali padaryti bet kuris iš jūsų, o vėliau kortas dalins žaidimą laimėjęs žaidėjas. Jeigu nusprendėte, kad kortas dalinsi tu, išmaišyk kortų kaladę ir išdalink sau bei priešininkui po 10 kortų. Likusių kortų krūvelę padėk stalo centre – šias kortas vadinsime likučių krūva. Viršutinę šios krūvos kortą padėk šalia atverstą. Šią kortą ir kitas, kurios žaidimo eigoje bus padėtos ant jos, vadinsime išmestųjų kortų krūva.

žaidimas džinas online

Pradedame žaisti!

Jeigu draugų kompanijos dar nesurinkai, bet nori pramokti Džino taisyklių, visada gali rinktis Gin Rummy online žaidimą internete. Taigi, pirmasis žaidimą pradeda kortų dalintojo priešininkas. Kiekviename ėjime žaidėjas turi pasiimti sau vieną kortą – gali pasirinkti, ar pasiimti ją iš likučių krūvos, ar iš išmestųjų. Išmestųjų krūvelėje kortos yra atverstos, todėl galima aiškiai matyti, ar tau ta korta yra reikalinga. Jeigu taip, gali ją pasiimti, o jeigu ne, gali rizikuoti ir imti užverstą kortą iš likučių. Paėmus sau naują kortą (nesvarbu, ar iš likučių, ar iš išmestųjų kortų krūvelės), turi vieną iš anksčiau turimą kortą padėti į išmestųjų kortų krūvą. Reiškia, rankose visada turi laikyti 10 kartų. Dažniausiai yra atsikratoma ta korta, kuri, tikėtina, neatneš tau daug naudos. Žaidimo esmė – surinkti kuo daugiau kombinacijų ir turėti kuo mažiau laisvų kortų, netinkančių jokiai kombinacijai. Todėl tiek imant kortas, tiek jų atsikratant, turi galvoti, ar tai padės tau surinkti taškų.

Žaidimo raundas yra baigiamas tada, kai kuris nors žaidėjas pabeldžia arba paskelbia džiną. Jeigu nei vienas žaidėjas nepabeldžia, o likučių krūvoje lieka tik 2 kortos, tuomet yra skelbiamos lygiosios ir žaidžiamas naujas raundas. Tokiu atveju kortas turi dalinti tas pats žaidėjas, kuris jas dalino prieš tai. Raundų skaičius yra neribojimas – žaidžiama tiek raundų, kiek prireikia išsiaiškinti nugalėtojui.

pabeldimas į stalą

Pabeldimas

Pabelsti kumščiu į stalą gali tada, kai tavo jokiai kombinacijai netinkančios kortos yra vertos 10 taškų arba mažiau. Pabelsti gali bet kurio ėjimo metu, kai pasiimi sau naują kortą iš likučių ar išmestų kortų krūvos. Įsidėmėk, kad po pabeldimo vis tiek turėsi padėti vieną kortą į išmestųjų krūvą.

Kai pabeldi, turi atversti visas savo turimas kortas ir padėti jas ant stalo. Kitas žaidėjas, kuris nebeldė, taip pat turi padėti ant stalo savo atverstas kortas. Jeigu pabeldęs žaidėjas nepaskelbė džino (apie tai sužinosite vėliau), jo priešininkas gali prie jo kombinacijų pridėti savąsias kortas, taip atsikratydamas kuo daugiau savo kombinacijoms netikusių kortų. Pavyzdžiui, prie 2 ♠, 3 ♠, 4 ♠ kortų galima pridėti 5 ♠ ar prie 8 ♦, 8 ♠, 8 ♥ kortų kombinacijos pridėti 8 ♣ ir taip toliau.

Taškų skaičiavimas po pabeldimo

Abu žaidėjai turi suskaičiuoti kiek yra vertos tos kortos, kurios netiko jokiai kombinacijai. Jeigu pabeldusio žaidėjo taškų skaičius yra mažesnis negu jo priešininko, jis gauna taškų skirtumo sumą. Pavyzdžiui, jeigu tu pabeldei ir suskaičiavai 10 taškų, o tavo priešininkas – 12, tuomet tu turi sau įsirašyti 2 taškus, kadangi 12 – 10 = 2.

Jeigu pabeldusio žaidėjo kombinacijoms netinkančių kortų taškų suma yra didesnė arba lygi jo priešininko taškų sumai, nebeldęs žaidėjas gauna taškų skirtumo sumą ir dar plius 10 taškų. Pavyzdžiui, jeigu tu pabeldei ir gavai 12 taškų, o tavo priešininkas – 10, tuomet jis gauna 2 taškus, kadangi 12 – 10 = 2 ir dar plius papildomi 10 taškų. Reiškia, iš viso nebeldęs žaidėjas gauna 12 taškų.

lets play gin

Džinas

Jeigu visos pabeldusio žaidėjo turimos kortos tinka kombinacijoms ir jis neturi nei vienos niekur netinkančios kortos, jis skelbia džiną. Tokiu atveju pabeldęs žaidėjas gauna priešininko kombinacijoms netikusių kortų taškų sumą ir dar papildomai 25 taškus. Taip pat jis iš savo priešininko atima galimybę užsidirbti taškų.

Kaip laimėti Džiną?

Turėk omenyje, kad imant kortą iš išmestųjų krūvos, tavo priešininkas mato, kokia tai korta. Pavyzdžiui, jeigu pasiimi 8 ♦, kad galėtum sudaryti kombinaciją su 8 ♣, tavo priešininkas gali tai numatyti ir stengtis viso raundo metu tau neleisti pasiimti kitų aštuonakių. Lygiai tokiu pačiu principu turi stebėti ir savo priešininko ėjimus, kadangi jis gali nesivadovauti aukščiau pateiktu patarimu. Taip pat turi stebėti, kokios kortos yra dedamos į išmestųjų krūvą. Pavyzdžiui, jeigu joje yra dvi damos, o tu rankose taip pat laikai dvi damas, gali būti tikras, kad su jomis tau jau nebepavyks sudaryti kombinacijos. Reiškia, atsiradus progai, savo damomis gali be gailesčio atsikratyti. Atmink, jog prieš ketinant belsti, geriau atsikratyti aukštesnę vertę turinčių kortų. Jeigu jos netinka jokiai kombinacijai, jos tik padidins tavo skaičiuojamų taškų sumą, o tau to tikrai nereikia, nes priešininkui surinkus mažiau taškų tu gali pralaimėti raundą. Jeigu nori laimėti, išlik budrus ir strateguok!

kortų žaidimai dviem

Kortų žaidimai dviem – Binoklis

Tokie paprasti kortų žaidimai dviem kaip „Binoklis“ gali praskaidrinti tiek šeimos vakarą, tiek draugų vakarėlį. Šis senas, iš Viurtembergo regiono Vokietijoje kilęs žaidimas iki šiol yra labai populiarus savo gimtinėje ir Šveicarijoje – jį žaidžia daugelis šeimų, juo mėgaujasi ir kompanijos, sėdinčios baruose. XX a. pradžioje šis žaidimas išpopuliarėjo ir Amerikoje. Tiesa, taisyklės buvo kiek pakoreguotos ir žaidimas imtas vadinti „Pinochle“. Suteikiame tau progą išmokti žaisti originalųjį Binoklį! Žaidimas nėra itin lengvas, ypač žaidžiant trise ar keturiese, tačiau jį perkandęs pamatysi, kad jam atsispirti neįmanoma. Žaisdamas taip pat lavinsi savo strateginį bei analitinį mąstymą, tad nieko nelaukęs surink kompaniją ir eik žaisti!

Kokio amžiaus žmogui tinka šis žaidimas? Visiems, kuriems jau suėjo 10 metų.

Kiek žmonių gali žaisti? 2 (kituose variantuose ir daugiau žaidėjų)

Kiek reikės kortų? Dviejų kaladžių po 24 kortas.

Kada laimėsi? Kai pirmasis surinksi tam tikrą skaičių akių.

Nuo ko pradėti?

Žaidimas „Binoklis“ turi specialiai jam sukurtas Viurtembergo kortas, tačiau jeigu jų neturi – ne bėda, gali žaisti ir su įprastomis kortomis. Reikia turėti dvi kortų kalades, o iš kiekvienos kaladės žaidimui prireiks 24 kortų. Kortų mostis būgnai, širdys, vynai, kryžiai): tūzas, dešimtakė, karalius, dama, berniukas ir septynakė. Turėk omenyje, kad kortos yra išvardintos pagal rangų aukštumą.

Prieš pradedant žaisti pasirūpink popieriaus lapu ir tušinuku, kad galėtumėte žymėtis taškus. Tuomet kortų dalintojas turi gerai išmaišyti visas kortas ir kairėje sėdinčiam žaidėjui pasiūlyti nukelti kaladę. Kortas dalinti ir žaisti reikia prieš laikrodžio rodyklę.

Jeigu žaidžiate dviese, dalintojas kiekvienam žaidėjui turi padalinti po 12 kortų. Tuomet sekančią, 25-ąją kortą jis turi padėti ant stalo atverstą – ji nurodys kozirio rūšį. Jeigu korta yra septynakė, dalintojas iškart gauna 10 taškų. Likusias 27 kortas reikia užversti ir padėti ant atverstosios kozirinės kortos taip, kad pastaroji liktų matoma. Ant stalo padėtos užverstos kortos yra vadinamos kortų likučiais. O kortų vertė visada yra tokia: tūzas – 11 akių, dešimtakė – 10 akių, karalius – 4 akys, dama – 3 akys, berniukas – 2 akys, septynakė yra bevertė – 0 akių.

Žaidimo esmė yra kuo greičiau surinkti tam tikrą akių skaičių (kiekis priklauso nuo žaidėjų skaičiaus), o tai padaryti galima sėkmingai skelbiant kortų kombinacijas bei laimint kirčius.

Pradedame žaisti!

Dviejų žaidėjų „Binoklis“ iškart yra pradedamas kirčių etapu. Kirčių etape žaidėjai turi mesti po vieną kortą, kurios rungsis tarpusavyje. Pačią pirmąją kortą meta kortų dalintojo priešininkas. Kirtį laimėjęs žaidėjas nurungtas kortas turi pasidėti kur nors šalia savęs ir turi pradėti sekantį kirtį. Prieš pradedant naują kirtį, šis žaidėjas dar turi iš kortų likučių krūvelės pasiimti sau naują kortą, o po to tą patį padaryti turi ir jo priešininkas.

Metama pirmoji korta gali būti bet kokia. Kol ant stalo dar yra kortų likučių, kitas žaidėjas atsikirsti į mestą kortą gali bet kokios rūšies korta, svarbu, kad jos rangas būtų aukštesnis – taip daugiau šansų laimėti kirtį. Pavyzdžiui, jei kirtyje dalyvauja kryžių berniukas ir širdžių tūzas, laimės aukštesniojo rango širdžių tūzas. Taip pat galima mesti ir kozirį. Kozirinė korta nurungia visas kitas. Įsivaizduok, kad koziris yra, pavyzdžiui, būgnai, o kortos krenta taip: kryžių tūzas, būgnų berniukas. Šiuo atveju nugali kozirinė korta – būgnų berniukas. Jeigu nutiko taip, kad abu žaidėjai kirtyje padėjo dvi vienodas kortas (pavyzdžiui, vynų damą ir vynų damą) kirtį laimi tas žaidėjas, kuris kortą padėjo pirmasis.

Jeigu kortų likučių ant stalo jau nebėra arba yra likusios vos dvi kortos, žaidėjas būtinai turi atsikirsti į išmestą kortą tos pačios rūšies korta. Pavyzdžiui, jei tau buvo mesta vynų dama, tu būtinai turi mesti vynų rūšies kortą. Jeigu tos pačios rūšies kortos neturi, tuomet gali atsikirsti koziriu. Visos kitos taisyklės galioja kaip ir dar esant kortų likučiams.

Paskutinį kirtį laimėjęs žaidėjas iškart gauna papildomus 10 taškų. Taip pat, jeigu kortų žaidimus mėgsti taip, kad galėtum žaisti ir vienas, taisyklių pasimokyti gali žaisdamas Pinochle online.

žaidimas pinochle online

Kortų kombinacijos

Kai žaidėjas laimi kirtį, jis gali skelbti kortų kombinaciją, už kurią gali gauti daugiau taškų.

Kombinacija Akys (taškai)
7 koziriai 10
Bet kurios rūšies pora (dama + karalius) 20
Kozirių pora (dama + karalius) 40
4 berniukai (bet kurios rūšies) 40
4 damos (bet kurios rūšies) 60
4 karaliai (bet kurios rūšies) 80
4 tūzai (bet kurios rūšies) 100
8 berniukai (tos pačios rūšies) 400
8 damos (tos pačios rūšies) 600
8 karaliai (tos pačios rūšies) 800
8 tūzai (tos pačios rūšies) 1000
Binoklis (vynų dama + būgnų berniukas) 40
Dvigubas binoklis (dvi vynų damos + du būgnų berniukai) 300
Didysis binoklis (vynų karalius + vynų dama + būgnų berniukas) 800
Kvintas (kozirių tūzas, dešimtakė, karalius, dama, berniukas) 250

Taigi, jeigu matai, kad rankose laikai kažkurią iš šių kombinacijų, turi tas kortas padėti atvertas ant stalo. Turėk omenyje, kad kombinacijos gali ir dubliuotis. Pavyzdžiui, jeigu turi didįjį binoklį (vynų karalius + vynų dama + būgnų berniukas), reiškia, kad su tomis pačiomis kortomis taip pat yra ir binoklio (vynų dama + būgnų berniukas) bei poros (dama + karalius) kombinacijos. Taškus už kombinacijas iškart pasižymėk taškų lentelėje.

Kombinacijų kortos turi išlikti padėtos atverstos ant stalo viso likusio žaidimo metu, tačiau su jomis galima žaisti taip pat, kaip ir su rankose laikomomis kortomis. Kai kortų likučių nebelieka, tuomet žaidėjai į rankas turi pasiimti kombinacijų kortas ir naujų kombinacijų skelbti jau nebegali.

paprasti žaidimai su tūzais ir karaliais

Taškų skaičiavimas

Nepamiršk kortų dalintojas į kozirio vietą atvertęs septynakę iškart gauna 10 taškų. 10 taškų gauna ir paskutinį kirtį laimėjęs žaidėjas.

Taškai už kirčiuose paimtas kortas skaičiuojami pagal jau minėtas kortų vertes: tūzas – 11 akių, dešimtakė – 10 akių, karalius – 4 akys, dama – 3 akys, berniukas – 2 akys, septynakė yra bevertė – 0 akių. Beje, už kirčius surinktų taškų sumą reikia apvalinti. Pavyzdžiui, jeigu surinkai 19 taškų, į taškų lentelę turi įrašyti 20. O jei surinkai, pavyzdžiui, 13 taškų, turi įrašyti 10 ir taip toliau.

Tad kiekvienas žaidėjas turi suskaičiuoti kiek iš viso gavo taškų už laimėtus kirčius, pridėti taškus už paskelbtas kombinacijas ir visa tai pasižymėti bendroje taškų lentelėje. Žaidžiama yra tol, kol kažkuris žaidėjas pirmasis surenka 1000 taškų.

Martynas Norvilas

Kazino ir lošimų specialistas

Martynas Norvilas ilgą laiką dirbo su didžiausiomis lošimų (iGaming) bendrovėmis tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, tokiomis kaip: Omnibet, Full Tilt poker, Triobet ir Mybet. Jis užsitarnavo reputaciją, kurdamas aukštos kokybės ir įdomų turinį šioms ir daugeliui kitų bendrovių. Martynas yra gerai žinomas ne tik kazino srityje, bet ir sporto lažybų i ..