Casinoguru.lt svetainėje siekiama teikti tikslią ir naudingą informaciją, tačiau visada gali iškilti ir nusiskundimų. Tokiu atveju prašome su mumis susisiekti, kad iškilusias problemas išspręstume greitai ir efektyviai.
Skundo pateikimas ir patvirtinimas
Esant bet kokiam nusiskundimui, prašome susisiekti su mumis el. pašto adresu [email protected].
Informuodami mus apie iškilusią situaciją, įtraukite kuo daugiau detalių, taip pat visus su esama problema susijusius dokumentus ar įrodymus. Pateikiant skundą, prašome užtikrinti, kad visa informacija ir įrodymai būtų tikslūs ir išsamūs.
Netoleruojame nepagrįstų kaltinimų, todėl prašome užtikrinti, kad jūsų teiginiai būtų paremti atitinkamais įrodymais prieš juos pateikiant.
Jei jūsų skundas susijęs su konkrečiu turiniu, pavyzdžiui, straipsniu ar apžvalga, prašome aiškiai nurodyti turinį ir problemą, kurią norite spręsti.
Skundas patvirtinamas per dvi darbo dienas nuo jo gavimo. Esant sudėtingam, daugiau laiko reikalaujančiam skundui, vartotojui suteikiama tarpinė informacija per dešimt darbo dienų nuo jo gavimo.
Skundo nagrinėjimas, sprendimas ir eskalacija
Visi vartotojų skundai išsamiai nagrinėjami siekiant kuo efektyviau išspręsti iškilusias problemas. Skundo nagrinėjimo metu gali būti pareikalauta papildomos informacijos, paaiškinimų arba įgyvendinamos korekcinės priemonės.
Casinoguru.lt stengiasi išspręsti skundus per dešimt darbo dienų nuo jų gavimo. Neturint galimybės įgyvendinti šio termino, su vartotoju susiekiama dėl vėlavimo priežasties ir naujo termino pateikimo.
Mes pasiliekame teisę atmesti vartotojo skundą, jei pateikta informacija yra nepakankama ar klaidinga.
Vartotojui suteikiama teisė eskaluoti skundo sprendimą. Tokiu atveju prašome susisiekti su mumis adresu [email protected] dėl tolimesnio proceso aptarimo ir situacijos įvertinimo siekiant užtikrinti teisingą ir adekvatų sprendimą.
Skundų saugojimas ir išvados
Casinoguru.lt saugo visus skundus ir atsakymus į juos mažiausiai šešis mėnesius. Visi skundai atidžiai peržiūrimi tendencijų identifikavimo ir svetainės tobulinimo tikslais.
Esame įsipareigoję greitai ir sąžiningai spręsti jūsų problemas. Dėkojame, kad padedate mums išlaikyti aukštus Casinoguru.lt standartus.