Sekantis žingsnis lošimų rinkoje – virtualūs kazino?
Kartu su tūkstantmečio karta, greitai tapsiančia gamblinimo paslaugų teikėjų pagrindiniu tikiniu, dauguma pradėjo svarstyti, su kuo jie susidurs, norėdami patraukti naujosios lošėjų kartos dėmesį. Kartos, kurią sudominti daug sunkiau. Kitaip sakant, dabar svarbiausias klausimas yra: koks bus sekantis didelis žingsnis lošimų rinkoje?
Online kazino ženklas SlotsMillion neseniai išleido naujo tipo lošimų produktą, kuris gali tapti atsakymu į aukščiau pateiktą klausimą. Lošimų operatorius praleido daugiau negu pusę metų vystydamas pirmąjį pasaulyje virtualios realybės online kazino, ir yra daugiau negu patenkintas, galiausiai, galėdamas jį pristatyti klientams.
Ir nors virtualios realybės kazino, be jokios abejonės, yra kažkas labai kitokio, kažkas niekada nesiūlyto, tačiau tai vis dar yra produktas neturintis savo klientūros. Kol kas. Visų pirma šie kazino reikalauja tam tikros įrangos – virtualios realybės akinių (pirmieji tokie akiniai taip pat neseniai buvo pristatyti) ir geresnio žaidimų PC. O tai, pasirodo, reikalauja papildomų investicijų ir techniškai patyrusių naudotojų. Pirmiejivirtualios realybės kazino žaidėjai bus Y kartos atstovai. Tačiau, kad ir kaip gražiai viskas skambėtų, vis dar per anksti teigti, kad tokie kazino įsitvirtins kaip pageidaujami kazino rinkoje.
Nors SlotsMillion virtualusis kazino kol kas siūlo tik žaidimų automatus, teigiama, kad į meniu netrukus bus įtraukta ir daugiau žaidimų. Svarbu pažymėti, kad virtualios realybės kambariai galiausiai gali persikryžiuoti su paprastais, nors šiuo metu vis dar matoma didžiulė atskirtis tarp šių dviejų segmentų.
Žinant faktą, kad kazino kompanijos ieško būdu patraukti kartos, tarp dvidešimties ir trisdešimties metų, dėmesį, jie būtinai keis savo strategiją, kad taptų patrauklesni. O šią kartą labiausiai traukia įgūdžiais paremtas žaidimas, pasiūlymai leisti laisvalaikį su bičiuliais ir techininė įranga. Taigi virtualūs kazino ateityje būtent ir gali pasiūlyti tokį miksą, paremtą futuristine sci-fi aplinka.
Svarbu turėti omenyje, kad virtualios realybės kambariai gali susidurti su lošimų priežiūros institucijų sunkumais, nors dar ir ankstoka apie tai kalbėti. Vystant šį projektą buvo aktyviai bendradarbiaujama su Maltos žaidimų komisija (MGA).
Ši institucija norėjo iš arti stebėti kaip vyksta kūrimo procesas, tam kad galėtų efektyviau atlikti priežiūrą ir pasipraktikuoti kitoje sferoje nei tradiciniai online ir realūs kazino.
Maltos žaidimų komisija turėjo keletą reikalavimų įmonei, kuriančiai virtualios realybės kambarius. Pavyzdžiui, reguliavimo institucija reikalavo, kad ant sienų būtų pakabinti laikrodžiai, kad žaidėjas galėtų stebėti kiek laiko jis žaidžia. Papildomai atsirado keletas apribojimų multi žaidėjų turnyruose, kuriuose kazino brand’as norėjo pridėti papildomų funkcijų, pvz.: kad grynųjų pinigų balansas būtų matomas kitiems. Žaidimų komisija nurodė balansą padaryti privatų.
Taigi, kadangi lošimų priežiūros insititucijų reikalavimai vis griežtėja, kazino operatoiams ir kūrėjms gali būti sudėtinga bandant įtikinti jas, kad virtualūs kazino yra būtent tai, ko šiuo metu reikia rinkai.
Pabaigai galima pasakyti, kad viskas priklauso nuo keleto faktorių ar ir kada virtualių kazino technologija taps dideliu postūmiu gamblinimo sferoje. Pirmiausiai, labai svarbu ar ji bus pritaikyta klientui, ar bus pateikta tinkamoje vetoje ir reikiamu laiku, tinkamiems tiklsams. Jei kūrėjai ras teisingą formulę, ji bus pasveikinta klientų. Lošimų priežiūros institucijos taip pat gali būti rimtas iššūkis norint pasiūlyti kažką inovatyvaus jau netrukus, dėl jų nuoseklaus siekio ginti lošimų rinkos vartotojus. Tačiau jeigu viskas eisis gerai, virtuali realybė gali tapti tuo kas nuneš mus į ateitį.